Krijg je bijstand, maar heb je gedoe met de gemeente of met de verhuurder? Wij kunnen je helpen.
Heb je hulp nodig bij gedoe met de gemeente of met de verhuurder?
Eerst moeten we weten wat er aan de hand is. Als je ons dat schrijft, dan belt onze advocaat je binnen één werkdag. Dan hoor je meteen of we je kunnen helpen. Zo ja, dan gaat onze advocaat aan de slag. Snel, digitaal en gratis.
“Krijg Je Bijstand helpt je. Zodat je weer vooruit kan kijken.”
Wat moet je zelf doen?
Onze advocaat heeft altijd je geboortedatum en je BSN-nummer nodig, en ook de gegevens van je huisgenoten, als je die hebt. Verder ook de beslissing (dit is vaak een brief) waar je het niet mee eens bent en alle correspondentie die je al gevoerd hebt. Zorg dus dat je dit bij de hand hebt als je onze advocaat aan de telefoon hebt.
Meer weten over hoe wij werken?
Kijk dan eens bij de veelgestelde vragen. En op de over ons pagina lees je meer over wie je precies helpen als je gedoe hebt met de gemeente of met de verhuurder.
Wij van Krijg Je Bijstand zijn net een tikje anders
Snel
Onze advocaat belt je binnen één werkdag nadat we je bericht hebben ontvangen. Dan hoor je meteen of we je kunnen helpen. Zo ja, dan gaan we ook meteen aan de slag.
Gratis
Zelf betaal je ons niets, ook geen eigen bijdrage. Want de overheid neemt de kosten op zich. Ook dat regelt onze advocaat.
Per telefoon
Je hoeft niet naar een kantoor te komen. Stuur ons een bericht, dan bellen we je. Daarna houden we digitaal en per telefoon contact.